top

W czasie wakacji sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00 (wejście do szkoły od strony boiska).

Wszystkim życzymy wspaniałego, wakacyjnego
wypoczynku i powrotu do szkoły w pełni sił
na nowy rok szkolny 2024/2025!!!

Uczniowie z naszej szkoły uczestniczyli w letnim wypoczynku w Poroninie. Nasze miejsce Willa Kamila było nie tylko wspaniałą bazą noclegową z przepysznym jedzeniem, ale też miejscem wieczornych zabaw i kąpieli w potoku Poroniec. Chodziliśmy po górach, byliśmy m.in. na Rusinowej Polanie, Wodogrzmotach Mickiewicza, Dolinie Chochołowskiej. Nasz przewodnik Andrzej Stanek z ogromnym poczuciem humoru przekazał wiedzę o górach, przyrodzie, a także motywował do wspinaczki podczas zdobywania szczytu Grześ 1653m.n.p.m, na który wszyscy dotarli z entuzjazmem. Wieczorem przy ognisku przeprowadził zbójeckie konkursy, a także opowiedział o góralskich tradycjach i wyrobie oscypków. Pojechaliśmy na wycieczkę do Niedzicy, w której zwiedziliśmy Zamek Dunajec oraz Elektrownię Wodną. Nie zabrakło też zabawy w Energylandii, w której mogliśmy bawić się do woli. Nie zapomnieliśmy o codziennej modlitwie, a w niedzielę udaliśmy się do Kościoła w Poroninie na Mszę Góralską. Na zakończenie pobytu pojechaliśmy do Kopalni Sztolnia Królowej Luizy w Zabrzu, w której mogliśmy poczuć się jak górnicy sprzed 100 lat. Dzięki  Bożej opiece pokonaliśmy trudności i mogliśmy kontynuować naszą przygodę. Był to niezwykle aktywny czas wypełniony atrakcjami od świtu do zmierzchu. Do zobaczenia za rok.

Opiekę nad uczniami sprawowali wychowawcy: Elżbieta Konieczek, Justyna Sikora, Ks. Konrad Roszczyk, Andrzej Sobieszczyk. Kierownik kolonii Małgorzata Jankowska.

Współpracujemy z:

Kolegium Kujawskie w Aleksandrowie Kujawskim © 2023

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.