Regulamin konkursu
- Organizator:
Zespół Szkół Salezjańskich „Kolegium Kujawskie”
Koordynatorzy konkursu: ks. Konrad Roszczyk SDB i p. Agata Bobrowska
- Data i miejsce konkursu
- Data: 01.2025 r. godz. 10.00 (czwartek)
- Cel konkursu:
- Podtrzymywanie w młodym pokoleniu tradycji śpiewu kolęd
- Promowanie młodych talentów
- Stworzenie możliwości prezentowania się przed szerszą publicznością.
- Integracja środowisk szkolnych
- Poszerzenie wiedzy na temat tradycji bożonarodzeniowych
- Uczestnicy:
- W konkursie mogą brać udział soliści i zespoły.
- Klasa I – III PSPTS
- Klasa IV – VIII PSPTS
- Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie się do konkursu w terminie do 01.2025 r. poprzez dostarczenie karty uczestnictwa wraz z nagraniem (na płycie CD lub pendrive) wybranej kolędy do wychowawcy klasy lub p. Agaty Bobrowskiej.
- Zasady:
- Każdy uczestnik lub zespół wykonuje 1 kolędę lub pastorałkę
- Utwory są wykonywane tylko w języku polskim
- Utwór można wykonać z akompaniamentem lub podkładem muzycznym CD/mp3, bądź a'capella
- Organizator zapewnia aparaturę mikrofonową i sprzęt do odtwarzania CD/mp3
- Kolejność występów ustala organizator.
- Dostarczenie karty zgłoszenia jest równoznaczne z przyjęciem regulaminu oraz wyrażeniem zgody do przetwarzania danych osobowych do celów organizacyjnych
i promocyjnych imprezy.